Måndag

Hejsan!

Min dag idag har varit lite upp & ner...

Dagen började med att jag kom några minuter försent till skolan. Vi hade prov då och det gick inte som förväntat eftersom att jag blandade ihop allt. Men vi får hoppas på att jag klarar den!

Vid lunchtid fick vi pyttipanna (blääää) till mat så jag skippade den, och då fick jag lida i några timmar tills vi slutade skolan.

Efter skolan kom min underbara pojkvän och hämtade mig o så åkte vi till erikslund och åt på chili & wok, då blev genast min dag mycket bättre!

Nån timme efter maten åkte jag, mamma & johan till gymmet vilket var underbart & skönt! Och nu ligger jag i soffan hemma och väntar på mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0