Fredag

Dagen har börjat med skola, det var tacobuffe idag, så det blev mycket hackande av grönsaker och en massa spring. Vid lunchtid fick vi njuta av den goda buffén och det var marängswisch till efterätt!

När vi blev klara med köket så hade vi lektion där vi fick lära oss HLR. De använde Rebecka som testperson och jag har aldrig skrattat sådär mycket som idag.

Efter skolan åkte jag o Johan till mormor för att hämta min halloween dräkt och sedan hämtade vi upp mamma på jobbet och åkte iväg för att handla.

När vi till slut kom hem så fixade jag & mamma till min första halloween pumpa! Blev jätte nöjd!

Nu ligger jag i soffan & väntar på att pojkvännen ska sluta jobbet!

Cyaa my precious...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0