gotta love 3D

Som sagt så har jag jobbat idag fram till fyra.

Och muums jag åt spicy till lunch, jag beställer alltid samma (nr 22 ingen lök extra svamp) och kan verkligen inte äta något av det andra som finns att beställa.

Efter jobbet åkte jag hem till pojkvännen och kikade på en 3D film på hans 3dtv (How to train your dragon) och det var otrolig 3d måste jag säga. Men vi fick stoppa filmen i mitten för det blev lite för mycket effekter och vi började bli hungriga. Så nu väntar jag på mat och sedan ska vi nog titta klart på filmen o sen hoppa i säng för imorrn väntar jobb igen.

Puss på er mina kära och vi hörs nog imorrn ;) 


gammal bild på mig när jag var blond

Kommentarer
Postat av: (L)(L)(L)

Du är så vacker!!! Älskar din blogg!!! Kramar

2011-01-14 @ 13:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0