Today

Idag har jag gått upp halv sju, tagit en kaffe och sedan gett mig iväg till gymmet, körde ett cardio pass i en timma o sedan åkte jag hem och åt världens äckligaste men nyttiga frukost. (havregrynsgröt utan nånting o lite kanel då, blää)
Sedan åkte vi runt i västerås och kikade på bilar..
Efter det besökte vi min kära mormor, det är alltid lika trevligt.
Vid 6 tiden åkte vi till gymmet igen och körde ett till pass.
När jag väl kom hem var jag döhungrig och som tur va så hade johan fixat godaste och nyttigaste och flashigaste maten evver.
Nu är jag helt utmattad och ska mysa med min valentines date bambi <3

(workout food, no salt no oil no fat men skitgott)

Kommentarer
Postat av: Josefine Karlsten

Träna på;) Muuuuuums va gott det såg ut!

2011-02-14 @ 22:29:51
URL: http://josefinekarlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0