Dagen innan helgen..

Idag har jag ännu en gång jobbat fram till 4.
Jag glömde min matlåda hemma så jag fick nöja mig med mat från pizzerian under mitt jobb.
Sedan kom två olika medarbetare som fick barn för ca 3 månader sen till jobbet med sina små jätte söta bebisar. Det var en liten flicka och en liten pojke och alla omringade de söta bebisarna.
Man blir lite sugen på en kanske om några år.

Efter jobbet åkte jag hem och hann bara vara där i 5 minuter när min pappa ringde och sa att jag skulle skynda mig till honom för att han höll på att laga min favoritmat!

Nu är jag hemma proppis och helt död så jag ska nog ta och kika på nån film eller serie...

JO FÖRRESTEN!! nu är jag ledig Fredag, Lördag, Söndag! så skönt!

Min lunch idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0