Busy Day...

Hallå mina kära bloggläsare!!

Idag har man varit igång hela dagen.

Jag började dagen med att storstäda tillsammans med pojkvännen, mammsen och Johan. Sedan köpte johan med sig lunch till oss alla.
vid 4 tiden åkte jag för att träffa min kusin, hon räddade mitt hår så gott det gick och jag blev väldigt nöjd över resultatet.
TACK MARRE DU ÄR EN ÄNGEL!

Efter det åkte vi tillbaks till mammsen där hon bjöd på adventsfika, mina syskon började dyka upp en efter en och sedan började vi klä granen tillsammans :)
När granen blev klar mosade vi in oss i soffan och tittade på "Trolltyg i Tomteskogen" vilket var löjligt kul och vi skrattade åt allt. vid 7-8 tiden var jag så trött så jag somnade men nån timme senare gick jag upp igen med nya krafter. Jag och fifi kollade på Beck filmen som gick på fyran och åt nudlar (de har aldrig smakat så gott som idag).

Nu när filmen är slut säger jag godnatt mina vänner och dröm om mig ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0