Seg dag idag ...

HEJ PÅ DIG!

Igår var skitkul...

Det började med att alla samlades hos maria i hennes villa, det var jag, katte, maria och becka.
Vi tittade på en massa paradise hotell avsnitt och sedan lagade vi god mat. Vi blev proppis och degade i soffan och skrattade till olika youtubeklipp.
När klockan slog tolv gjorde vi oss redo för en skräckis. Det fick bli The ring och jag gömde mig under täcket under hela filmen.
Efter filmen ville maria köra anden i glaset men jag o katte var skiträdda så vi sprang ner till källaren och gömde oss. När allt var över sprang vi upp igen och drygade oss och gjorde olika imitationer, vid 6 tiden var vi slut och somnade en och en sakta men säkert till en film.
..................................................................................
Idag gick vi upp vid 3 tiden och gjorde en stor frukost, sen har vi bara segat hela dagen vid våra datorer. Strax blir jag upphämtad och vi får se vart dagen tar mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0