Tomtenatt

Idag har jag jobbat 7.30-12.30, sedan åkte jag hem och däckade igen haha (de börjar bli en vana)
Pojkvännen väckte mig vid 4 och vi tog en fika (stewie mackor och te)
Efter fikat fräshade jag upp mig lite och vid 6 tiden åkte vi till stan där det var tomtenatt!
Vi köpte lite julklappar och sedan stötte vi på Tobey och Michelle.
Vi bestämde oss för att äta middag på Nancys och vi fick syn på Andreas Carlsson där.
Efter det var jag proppis och helt slut så vi bestämde oss för att åka hem.

Nu måste jag säga godnatt mina vänner för imorrn är det en ny dag och jobb väntar...

Sov sött och dröm om mig ;)


Kommentarer
Postat av: tatiana

sv: Tack gumman fan att man gör de nu kommer folket att förstå...:/

2010-12-22 @ 10:41:47
URL: http://typicalday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0