min vecka

TORSDAG 23 DECEMBER

Jobbat hela dagen och fixat till lite i butiken inför rean.
Sedan åkt hem och gjort lite paketer och umgåtts med familjen och
Johans underbara barn som kom för en sleepover.
Vi tjuvsmakade lite av julskinkan och sen tittade vi på julfilmer.
Sakta började alla somna till filmen (mamma somnade i en saccosäck haha).

FREDAG 24 DECEMBER

Julafton wiihoo!

vi gick upp vid 8 och runt 9 tiden var alla klara och fixade hemma hos mamma.
Vi hade det jättemysigt och maten var suverän.
Bäst av allt var att mamma och Johan förlovade sig!
Efter Kalle Anka åkte vi till pappa och fick lite annat mat än julmat som var otroligt gott men jag hamnade i en matkoma. Sedan avslutades kvällen hos min pojkväns familj där vi tittade på svenssons jul och drack lite glögg.







LÖRDAG 25 DECEMBER

Juldagen och även Jeannettes Födelsedag.

Vi firade henne hemma hos henne och sedan blev det en utgång som jag inte minns mycket utav...





SÖNDAG 26 DECEMBER

Bakis hela dagen och haft annandags julmiddag med min pojkvän och hans släkt.




MÅNDAG 27 DECEMBER

Mellandagsreorna börjar. Det blev shopping och lunch på stan med maria michelle och min pojkvän.
Fick med mig två tröjor hem.





TISDAG 28 DECEMBER

Åkt till stan och shoppat lite till med mina vänner, Tati, Becka och Maria.
Vi åt på Nancys mums och vid 7 tiden åkte jag hem med mami.
Jag fick med mig hem smink och lösögonfransar som vi letat efter överallt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0