Just do it...

Hello sweeties.

Idag har jag varit duktig!

Jag gick upp 7 på morgonen tog en dusch och åt frukost.
Sedan städade jag lite och vid 10 tiden började jag göra mig i ordning för jobbet.
Halv tolv tog jag bussen till jobbet, det kändes lite konstigt för jag åker aldrig buss längre.

Jag kom fram till jobbet med mina 15 centimeters klackar och satte igång att jobba direkt.
Tiden gick fort och helt plötsligt var klockan 4 och dags för min rast.
Jag mumsade i mig min matlåda (kyckling&champiniongryta med ris) och sedan satte jag igång att jobba igen.

Det kom miljoner kunder och jag gjorde triljoner paketer så tiden flög förbi fort.
Jag trodde det hade gått en halvtimma sen min rast men så hörde jag Sandra säga "nu stänger vi klockan är 7".
Jag blev förvånad att tiden gått så fort och jag kände mig inte alls trött förutom på fötterna som var helt döda och i behov av en fotbad.

Jag och mamsen tog bussen hem efter en liten fika på stan.
Väl hemma kunde jag äntligen ta av mina skor och vila fötterna!
Jag åt en äggmacka och oxvansoppa och sedan kröp jag ner under täcket.

Här ligger jag och funderar på att sätta på en film innan jag somnar in.

Det var min dryga dag i små detaljer....

ByeBye...


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2010-12-24 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0