BACK HOME

Hej mina kära!

Nu är jag tillbaka från spanien, visst har ni saknat mig?
Jag måste bara säga att jag hade det jätte kul där och kom hem med väskan lite överfull haha.
Vi hade tur för det var soligt varje dag som vi var där men det dåliga var att solen försvann vid 5-6 tiden på em och då blev det skitkallt. 
Det jag saknar mest är en underbar restaurang som vi var på där det var buffe och det fanns allt möjligt som man ville äta (mmmm flan), man kunde välja mellan färska saker som tex räkor, kräftor, kött osv, som kocken lagade framför en.
Jag saknar stranden också och vilken skillnad det var att komma till sverige som är täckt med snö överallt.

Nu måste jag iväg mina vänner för maten ropar men jag slänger upp lite spanien bilder sen.

Puss och smek ;) 


flan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0